فروشگاه راد

نمایندگی مجاز شرکت دلوار فراز (کمپرسورهوا، اکسیژن ساز، نیتروژن ساز و قطعات یدکی مربوطه)

فروشگاه راد

نمایندگی مجاز شرکت دلوار فراز (کمپرسورهوا، اکسیژن ساز، نیتروژن ساز و قطعات یدکی مربوطه)

فروشگاه راد

فروشگاه راد تنها نمایندگی شرکت دلوار فراز در کلانشهر اصفهان است.
شرکت صنایع اکسیژن دلوارفراز با انتقال تکنولوژی و دانش فنی،ساخت سیستم های مولد اکسیژن با روش PSA از شرکتOXYMAT دانمارک را در ژوئن 2000 میلادی آغاز نموده است.
این شرکت همچنین موفق به اخذ استاندارد های ISO9001 :2008 ، ISO13485:2003 و پروانه ی ساخت وسیله ی پزشکی برای ساخت و تولید دستگاه اکسیژن ساز و نیز هوای مدیکال از اداره ی کل تجهیزات پزشکی کل کشور شده است.
این شرکت با قدمتی هجده ساله به عنوان نخستین تولید کننده ی این سیستم ها در کشور توانسته سهم بسزایی در جهت برطرف کردن نیازمندی های کشور در این حوزه به ویژه در نظام سلامت ایفا نماید.

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

فروشگاه راد نماینده انحصاری شرکت صنایع اکسیژن دلوارفراز سازنده دستگاه های اکسیژن ساز و نیتروژن ساز جهت مصارف صنعتی و بیمارستانی در اصفهان و شهرهای اطراف می باشد.

و همچنین به عنوان تنها نماینده و وارد کننده کمپرسورهای اسکرو مارک AYCOM ترکیه می باشد.

در ضمن فروشگاه راد دارای پرسنل مجرب در زمینه آموزش، تعمیر و نگهداری لوازم هوای فشرده از جمله کمپرسور های اسکرو و دستگاه های اکسیژن ساز و نیتروژن ساز می باشد.

کلیه قطعات و لوازم یدکی مربوط به کمپرسور هوا از جمله فیلترهای مربوطه و روغن کمپرسور از نوع داخلی و خارجی و قطعات دستگاه های اکسیژن ساز و نیتروژن ساز در این فروشگاه موجود می باشد.

فروشگاه راد نمایندگی مجاز شرکت دلوارفراز در اصفهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">